wtorek, 23 grudnia 2014

gifts

Gifts

Gifts, gifts and gonce more gifts. Madness christmas shopping. For Christmas gifts we easy spend money. Music, lights and decor facilitate us to spend money. Everybody deserves to have a nice gift. I am not talking about Ferrari. It is about gift from heart.
Prezenty, prezenty i jeszcze raz prezenty. Szał przedświątecznych zakupów. Kupując prezenty na święta, tak łatwo wydajemy pieniądze. Muzyka, światełka i ozdoby w sklepach tylko nam to ułatwiają. Takie przecież ich zadanie. Uważam, że święta są wyjątkowym wydarzeniem i każdy zasługuje na prezent. który go uszczęśliwi. Nie chodzi mi o lustrzankę czy Ferrari. Liczy się pamięć i prezent od serca. Gdy wręczę bliskiej mi osobie prezent świąteczny, który jej kupiłam i wiedzę jak się cieszy od razu lepiej się czuję. Mam satysfakcję z tego, że kogoś uszczęśliwiłam. Ładnie zapakowany prezent jest częścią tego szczęścia.  Papier do ich pakowania nie kosztuje dużo, dlatego wydajmy te 2 zł aby prezent wyglądał idealnie.

A tak ja zapakowałam prezenty ;)






A jak w waszym przypadku, robicie komuś prezent? Zapakowaliście już go?

19 komentarzy:

  1. Jasne. Ja mam juz zapakowane prezenty dla taty, mamy i dwóch sióstr :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie zapakowane prezenty
    http://fotografiethebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam prezenty! Zarówno dostawać je, jak i kupować :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie zapakowane prezenty
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie zapakowane kochana!
    Wesołych Świąt!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. moja rodzina osobiście robi prezenty sobie tylko w Mikołaja. W święta, już nie. :)
    Wesołych Świąt!

    http://catch-every-moment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam funduszy :D ale u nas robi sie prezenty raczej na MIkołaja. Ślicznie je zapakowałaś :*
    Może obs za obs? Napisz u mnie na blogu

    maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjnie zapakowane podarunki! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post
    Would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ślicznie zapakowałaś! ja mam do tego kompletny antytalent...
    Wesołych Świąt! ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dzisiaj pakowałam i podpisywałam, kupa roboty, ale warto było :3
    zapraszam do mnie http://only-one-thing-in-my-head.blogspot.com/ <3
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham pakować prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju ale ślicznie zapakowane prezenciki *.*
    masz rację liczy się pamięć a nie drogi prezent :)
    ja będę jutro pakował prezenty mojej rodzinie :)
    serdecznie pozdrawiam
    super post
    wesołych świąt !
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow slicznie zapakowane prezenty! ^_^
    Wiem co masz na mysli jesli chodzi o wydawanie prezentow na swietna, nie mam pojecia gdzie moja wypata sie podziala haha! Ale warto ^_^
    Pozdrawiam, oraz Wesolych Swiat!

    http://rockthisrunway.blogspot.co.uk/
    Kinga
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas prezenty to już przeszłość, nie ma już u nas dzieci na tyle małych więc każdy kupuje sobie sam to co chce :) Wesołych Świąt :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie je zapakowałaś :) Ja zrobiłam prezent dla mamy i taty, drobny :)
    Muszę nauczyć się tak pakować prezenty :)

    Wesołych Świąt Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie potrafie zapakowac prezentow hahha ;d

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń