wtorek, 30 grudnia 2014

Hair

Hair

I think that most of girls want to have long hair, not spilt the ands of hair. I want to show you my hair routine and some tips about hair. Sometime I think that as little as better, bot no. Now I am using  timotei shampoo. It makes my hair smooth. Than I use hair mask and after that I use  Argan oil on the and of my hair.















Ah te włosy. Chyba większość dziewczyn marzy o długich włosach, których końcówki nie są rozdwojone. Dążymy do tego a gdy już mamy efekt, są one rozdwojone, suche i wyglądają jak siano. Tak też było i w moim przypadku. Kondycję swoich włosów zepsułam również przez ich pofarbowanie rok lub dwa temu. Nigdy więcej! Postanowiłam, że pofarbuje je dopiero gdy będzie taka konieczność a mianowicie będę siwa. 
W tym poście chciałabym się z wami podzielić informacjami na temat moich włosów a szczególnie pielęgnacji. Kiedyś byłam zwolenniczką"im mniej tym lepiej", jednak NIE. Jak już wspomniałam siano na głowie w moim przypadku gwarantowane. Jakiś czas temu wyszła na rynek seria szamponów Timotei z różą z Jeryha. Są genialne, nie przetłuszczają moich włosów, nadają im gładkość i ich nie obciążają. Na wilgotne włosy po umyciu nakładam maskę, którą trzymam na nich ok 10 minut, po tym czasie spłukuje ją. Na wytarte już ręcznikiem włosy, a raczej końcóki, wcieram olejek arganowy. Jest fantastyczny już po kilku zastosowaniach widać poprawę kondycji włosów. Nie radzę wam nakładać go na całe włosy, ponieważ je przetłuścicie. 





A wy jak dbacie o włosy?

XOXO

16 komentarzy:

  1. Ja nie lubię szamponów z Timotei, włosy po nich są bardzo szorstkie. Olejek z Marion jest świetny :)

    karilleyn- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne włosy :) Ja myję szamponem hipoalergicznym i nakładam różne odżywki. Kiedyś używałam też olejku ale u mnie nie działa za dobrze :( Ale jestem zadowolona z kondycji moich włosów.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio przekonałam się do kosmetyków dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne włosy!:) Życzymy szalonego sylwestra i super nowego roku♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie te szampony są koszmarne. Włosy po nich są mega suche i tak splątane że się rozczesać nie da

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam po prostu jakoegoś szamponu z garniera, nawet nie odżywki, a moje włosy są długie i nie mają rozdwojonych końcówek:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki drogeryjne w większości są beznadziejne i jedynie pozornie poprawiają stan naszych włosów dzięki kosmicznej ilości silikonów :) Ja regularnie olejuję włosy i stosuję rosyjskie kosmetyki, które mają cudowne składy. Przede wszystkim patrzę na skład :)

    Zapraszam cię również do mnie na rozdanie z okazji moich 18-tych urodzin! Wygrania rzeczy od Bershka i Wibo :)
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam szamponów tylko sprawdzonych przez kogoś :) Takich, które osoby chwalą :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja moje włosy myję szamponem, czasem nakładam odżywkę i tyle :D

    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już chyba wszystkiego na włosy próbowałam ;)Zapraszam do siebie jak sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż ja nie dbam w ogóle o włosy. Zwykły szampon im wystarcza xd
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja myje włosy szamponami bez sylikonow, od czasu do czasu je olejuje i nakładam maski ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze ;) jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego nowego roku ! :)
    Zapraszam, agadiar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very beautiful your hair, I loved your blog
    kisses

    Blog Moda e Bom Gosto

    OdpowiedzUsuń