poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wybrani

Wybrani

Dzisiaj mam okazję przybliżyć wam serię książek z sagi "Wybrani". Jak na razie składa się ona z 4 części ale będzie ich więcej. Ostatnia część którą przeczytałam a mianowicie "Zbuntowani" skończyła się w takim momencie, który jednoznacznie wskazuje, że pojawi się część następna. Jak już wspomniałam przeczytałam każdą z książek z tej sagi. Podczas czytania każdej jednej, świat nie istniał. Książka tak pochłania, że nie można się od niej oderwać, dosłownie. 
Polecam ją każdej nastolatce. To książka przeznaczona głównie dla tej grupy wiekowej. Z niecierpliwością czekam na następne części.
A tak w ogóle to książka opowiada nam o przygodach, w sumie życiu Allie. Można powiedzieć, że jej życie cały czas jest n a krawędzi. Grozi jej niebezpieczeństwo. W książce pojawia się również wątek miłosny. Dziewczyna nie może się zdecydować kogo tak na prawdę kocha, a wśród najbliższych jej osób jest zdrajca...

.....





A jakie są wasze ulubione książki?

XOXO


13 komentarzy:

  1. Myślę, że spodobałaby mi się ta książka, lubię takie tematy :) Chętnie po nią sięgnę.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zbieram kasę na całą tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione książki to Intruz,cała seria Opowieści z Narnii,HP i różne dramaty,horrory. O tej książce nie słyszałam ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie mogę przekonać się do takiej tematyki książek :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bardzo dużo ulubionych ksiazek

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie lubię czytać książek, wolę filmy.

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ksiazki motywujace:)xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przyjaciółka jest wielką fanką tej książki...aż też przeczytam!

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post!! I hope that you have a great day! I would love to follow each other, just let me know! Please keep in touch :)
    Bree
    Quirky, Brown Love

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię książki Jonathana Carrolla c:
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!!Love it :)!!!

    New post on my blog :)

    Kisses. Andrea

    http://esmiesconditefavorito.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie "Back Ice" i "Szeptem" ♥

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń