piątek, 19 grudnia 2014

Last day in school


Till Christmass

Today I had the last day in school before Christmass. I come back to school 7th Januar. I have got more than 2 weeks free. Christmas, New Year's Eve and extra pounds... On first two lessons in schol i had show. We was singing Christams songs in English. I was surprised in the morning. My BFF gave me Christmas goft. I'll show you it in today's post. After school i bought christmass tree.


Dzisiaj miałam ostatni dzień w szkole przed świętami. Wracam do niej 7 stycznia...Także przede mną ponad 2 tygodnie wolnego. Święta, sylwester no i dodatkowe kilogramy o świętach...A w szkole miałam na 2 pierwszych lekcjach jasełka i występy, śpiewaliśmy świąteczne piosenki po angielsku. Rano spotkała mnie miła niespodzianka. Moje przyjaciółki kupiły mi prezent na święta. Pokażę wam go w dzisiejszym poście. Gdy wróciłam ze szkoły pojechaliśmy z tatą kupić choinkę ( pokażę wam w innym poście).








P.S. Mam jakiś aparat..jakość nie jest najlepsza. Postaram się jednak aby ten blog się rozwijał ;)

10 komentarzy:

  1. Doszłam do wniosku, że w tym sklepie są najlepsze skarpetki! Jakość też jest dobra. Case jest super, po za tym masz piękne paznokcie :D

    zapraszam do nowego posta
    http://twosistersbloog.blogspot.com/2014/12/interior.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :* Obserwacja za obserwacja? :* Zacznijj a napewno się odwdzięczę <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great case phone :D

    http://putrivalentinalim.blogspot.com/2014/12/christmas-is-doing-little-something.html

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki prezent dostałaś <3
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. those socks is superb cuteee :)
    would you like to follow each other?

    http://sonya-thaniya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie super prezenty! Ja też wracam dopiero 7 stycznia do szkoły.
    she-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne skarpetki ;d Obudowa też super ;)
    Może wspólna obserwacja? zacznij i napisz a na pewno się odwdzięczę ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń