środa, 3 grudnia 2014

Wish list


Święta tuż, tuż

Po długiej przerwie( wszystko przez zgubiony aparat). Jestem znowu. Tak więc przyszłą pora na listę prezentów, które marzą mi się aby dostać je pod choinkę. Nie mam zbyt wielu rzeczy.


Pierwszą z nich jest aparat Canon 700d. Jak już wiecie, zgubiłam aparat. Nie mam czym robić zdjęć. Jednakże nie chcę aby to było przeszkodą w spełnianiu moich marzeń.

BRUSALI Szafa/3 drzwi IKEA Drzwi z lustrem pozwalają zaoszczędzić miejsce, bo nie potrzebne Ci oddzielne lustro.
Biała szafa. Idealnie pasowałaby do moich mebli. Ta którą mam teraz jest granatowa i nie należy do moich ulubionych...


No i oczywiście pieniądze. Jest to chyba najlepsze wyjście z sytuacji.

Tak więc pokazałam jedynie trzy rzeczy. Każda z nich to spory wydatek. Najbardziej chciałabym dostać aparat...Mam nadzieję, że jakoś dogadam się z Mikołajem i wspólnymi siłami coś zdziałamy.
P.S. W szkole mam taki nawał nauki, że nie wiem w co ręce włożyć. Życzcie mi powodzenia ;)
Do następnego XOXO

4 komentarze:

  1. tak, pieniądze to najlepsze wyjście z sytuacji :D też marzy mi się szafa-ale na nią sama uzbieram :)
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to mam dobry aparat ale canonkiem bym nie pogardziła ;)
    Ja szafy nie mogę sobie zmienić bo moja jest w ścianie.

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. aparat jest też rzeczą którą mam na swojej liście.. fajny post. współczuję zgubienia aparatu ;/ Co powiesz na wspólną obs?Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna szafa ;)

    zapraszam do mnie
    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń