niedziela, 11 stycznia 2015

English

English

A więc dzisiaj mamy już nasty dzień nowego roku 2015, jak ten czas szybko leci. Postanowienia już dawno wypisane na kartkach, w kalendarzach. Pozostaje je realizować. Wiele z was za pewne marzy o poprawieniu swojego języka czy to Angielskiego, Niemieckiego lub innego języka. Pamiętajmy, że nic samo się nie zrobi! W tym poście chciałabym przedstawić wam bardzo efektowną i ciekawą propozycję nauki języka. FISZKI z firmy cztery głowy. Ich cena nie jest wysoka, a rezultaty zdumiewające. 
W zestawie znajdziemy:
- Pudełko do nauki w formie quizu,
-Etui, które możemy zabrać ze sobą w każdy zakątek świata,
- Nagrania mp3, które możemy zgrać na telefon,
-No i oczywiście kartoniki ze słówkami po Polsku i Angielsku. Jest ich aż 2450!!

W zestawie znajdziemy 50 kategorii tematycznych. Np. charakter i osobowość, sport, rośliny, żywienie, wygląd, praca, uczucia, podróże można tak długo wymieniać.

Często mi się nie chce uczyć z książki, dlatego sięgam po te fiszki. Nauka z nich nie nudzi mnie, wręcz czasem sprawia przyjemność ;)

Zobaczcie sami.




A wy jakie macie sposoby na naukę języka?

XOXO





12 komentarzy:

  1. Fiszki to super sprawa, bardzo pomagają w nauce.:) Ładnie tu u Ciebie, zostaję na dłużej. Co powiesz na wzajemną obserwację? Zacznij i daj mi odpowiedź w komentarzu na moim blogu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie te fiszki i są bardzo fajne.
    Więc polecam - ja xd
    Też chcę poprawić swój angielski, więc ten takie postanowienie.
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam kiedyś o nich i chyba czas się za nimi rozejrzeć, w końcu słówka łatwo umykają mi z głowy :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie uczyłam się z fiszek, a chyba powinnam zacząć :D

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od drugiego półrocza mam zamiar korzystać z fiszek :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy się nie uczyłam z fiszek i chyba zacznę :)


    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. to bardzo fajny sposób, nigdy się tak jeszcze nie uczyłam :(
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydają się bardzo fajne, muszę w nie zainwestować, bo czasem mam problem z uczeniem się z zeszytu :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiszki świetna sprawa, sama używam :)

    www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o czymś takim słyszę ! Musze koniecznie zakupić, ponieważ w kwietniu zdaję egzamin z angielskiego. :)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też czasami używam. Wspólna obs? Odpowiedź napisz na moim blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń