wtorek, 6 stycznia 2015

Fat?

Jak nie zostać grubaskiem podczas zimy?

Kalendarzowa zima już dawno się zaczęła, jednak gdy patrzę na to co wiedzę za oknem...To nie wiem czy ma to coś wspólnego z zimą. O aktywnościach na dworzu typu: jazda na rolkach, rowerze czy bieganiu, mogę jedynie pomarzyć. Nie mam odpowiedniego stroju adekwatnego do tej pory roku. Nawet gdybym miała, po pierwszym lepszym biegu leżałabym w łóżku z gorączką. Osobiście uważam, że podczas zimy najlepiej jest ćwiczyć w domu lub na siłowni. Powiem szczerze, nie zawsze mam na to czas ani ochotę. Jednakże chciałabym zrzucić zbędne kilogramy. Powiedzieć wam w jaki sposób?

......

1. Pić dużo wody. Każdego dnia miejcie ze sobą butelkę 2 litrową. Jeżeli na koniec dnia będzie pusta, możecie być z siebie dumni. Woda przyśpiesza nasz metabolizm. Często, gdy uważamy, że jesteśmy głodni, jednak to tylko złudzenie. Chce nam się po prostu pić.
2. Starajmy się jeść regularnie. 
3 Nie podjadajmy między posiłkami. Ten punkt to zdecydowane moja zmora. Często lubię zjeść kostkę czekolady, paluszki czy ciastko między śniadaniem i obiadem. 
4. Zapisujmy sobie w kalendarzu/dzienniku to co zjedliśmy danego dnia. Mówię tu o szklance mleka, kostce czekolady czy 2 gryzach pączka od koleżanki. Możemy właśnie w taki sposób uświadomić sobie ile podjadamy i co tak na prawdę jemy.
5. Jedzmy tylko pełno zbożowe pieczywo. Zrezygnujmy z białego. Ograniczmy również jedzenie makaronów bogatych w węglowodany.
6. Zdecydowanie duża ilość ruchu. Jak macie teką możliwość to zamiast dojazdu do szkoły/ pracy pójdźcie tam pieszo. Takie spacer na pewno poprawi wasze samopoczucie
7.Nie objadajmy się. Zjedzmy tyle aby nie czuć głody, jednak nie "wciskajmy w siebie czegoś, ponieważ nam smakuje.


Siłownie na świeżym powietrzu są wspaniałe, jeśli macie taką w okolicy, wybierzcie się tam !






Nad tym trzeba popracować!


Płatki owsiane są bardzo odżywcze. Często jem je na śniadanie lub kolację.


Sałatka którą zrobiłam własnoręcznie w domu, wygląda niczym z Salad Story ;p.


A więc to na tyle. Może się wydawać ze 7 punktów o których tu napisałam to niewykonalne. Nie prawda! Wszystko idzie ze sobą w parze.

Trzymajcie za mnie kciuki, a ja trzymam za was 

XOXO





25 komentarzy:

  1. świetnego masz bloga ! ♥
    jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda?
    Ale na pewno nie ostatni ! :*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i ja również uwielbiam płatki owsiane :)
    Trzymam kciuki ;)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre rady :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam to szczęście, że mam bardzo szybką przemianę materii i mogę jeść ile chcę, a i tak nie przytyję haha


    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a prawda jest taka ze nikt nie zwraca na to uwagi do wiosny. Na wiosnę zaczyna się wielkie odchudzanie .


    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. `Najpierw masa potem rzeźba :)
    Twoje rady są imponujące :)
    worldincity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rady! Chyba się do nich dostosuję :D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale chude nogi *o*

    http://hopelessadventure.blogspot.com/
    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowną figurę ! <3 :o
    rady genialne i przydatne

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tez jest zmora to niepodjadanie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chociaż jem w miarę normalnie (chyba nie do końca, pierwszy posiłek ok. 15 ;D) to ostatnio bez żadnej diety, ćwiczeń schudlam ok. 5 kg :)

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post bardzo motywacyjny! :) Ja bym chciała przytyć na mięśniach jednak moje lenistwo...no mam nadzieję,że mi się uda zacząć ćwiczyć :>
    olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie najgorsze jest regularne jedzenie. Nie zawsze jest czas na śniadanie.. I podjadam, tak jak wspomniałaś, kosteczkę czekolady, bo po prostu ją uwielbiam.

    Capitan Blue - click!

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę trzymać kciuki :)
    Fajny post

    wspólna obserwacja ?Daj znać

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież ty masz szczuplutkie nogi :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie to napisałaś, super sposoby:)

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne rady, wezmę je sobie do serca haha! Świetny Wygląd Bloga:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze w jaki sposób mogę obserwować twojego bloga? :) Nie ma żadnego przycisku obserwuj, albo zwyczajnie ja go nie widzę. A tak po za tym świetny blog strasznie mnie zaciekawił. Pozdrawiam. XOXO

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny bloga i zdjęcia :)

    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha fajne rady i całkiem kreatywny post. :D

    Jeśli masz czas wpadnij również na mojego bloga. :) :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydadzą mi się takie rady. Czas się za siebie wziąć, żeby na plaży się nie wstydzić! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś nominowana do LBA, więcej informacji na naszym blogu----> http://malinaiguziec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne porady!
    Warto, je stosować w swoim zyciu :)

    OdpowiedzUsuń